franska är sexigt

rubriken får tala för sig själv, det är bara hur det är
franska språket är fan sexigt :)
synd då att man läser spanska men det kan va rätt vackert de med

har precis ätit grillat med mamma och ellen
det blev grillade majskolvar, kött och bakad potatis mums :)

sen vill jag ändra bloggdesign men kan fan inte sånt alltså
så någon vänlig själ som vill hjälpa mig haha?
vill ha vit bakgrund sen bara någon bild och någon text som header
jag vet det borde inte vara så svårt men vafan om man heter lisa och inte har tålamod att lära sig så.

dessutom fotade jag och ellen lite igår hos mormor vill ut och fota nu i det fina vädret bland blommor och massa har hur mycket ideer som helst får la tjata på ellen så vi kan cykla ut och ta lite kort
men slänger in en fin bild på ellen som jag tog jag har världens bästa lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0