fuuuutbooll

dags att träna some fotboll
segt med träning så himla tidigt (elva) för det är ungefär den tiden jag brukar vakna om helgerna
men kan nog vara bra att komma upp tidigt någon dag också så jag somnar lättare ikväll och det behövs nog inför morgondagen då jag ska springa vårruset tillsammans me min fina klingpling och sedan familjerna kan man väl säga :)

somnade tidigt igår då jag va så jäkla trött utan anledning
att ha en lugn helg gör en verkligen trött haha

efter träningen får det nog bli lite gh kanske, kanske lite läsa...men börja med engelskan måste jag nog göra idag
i alla fall välja ämne leta information osv, kanske skriva lite inledning också
tror detta arbetet kommer bli svårare än man tror.

nej dags att snöra på sig fotbollsskorna
ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0