heeeeeeeeeeeeeeeelg

denna helgen ska bli så förbannat bra har jag bestämt mig för
började bra idag med en liten spontantripp till vby med hanna och emma
har alltid lika skoj med dom och många skratt får man sig alltid
såg dock lite äcklande saker medan vi väntade på bussen haha
som jag kunde skrämma hanna med sen på bussen wiho äntligen har jag ett vapen mot lillan
dessutom kom hanna på fem minuter innan bussen gick att hon inte hade några lösa pengar så hon fick springa upp till sin mormor och låna pengar och hann precis tillbaka innan bussen gick
men det gick bra tillslut och kom nyss hem till mig
dock känns det som att jag har mycket att göra idag /imorgon innan metro
ska sy in min kjol med mamma, tvätta lite kläder tills imorgon, plugga lite, färga håret sen fixa i ordning mig och sedan kanske åka ut till stugan en sväng också får se hur tiden räcker till :)

nu ska jag gå och prata lite med pappa om att övningsköra tror jag det va länge sen nu faktiskt, typ en vecka sen
saknar det , det är förjäkla skoj :)

på söndag är det mors dag också måste verkligen fixa nåt fint tills dess alltså
hon är värd det allra bästa
ha en bra helg
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0