i want you

jag unnar mig
idag unnar jag mig att inte plugga på historian och engelskan
eftersom att jag bara har en lektion imorgon vilket är dans och ärligt talat jag pallar inte
pga av olika anledningar ^^
så stannar jag nog hemma imorgon, tar en rejäl sovmorgon städar rummet lite samt pluggar aset på engelskan och börja på historian lite i alla fall, synd som fan att jag glömde böckerna i skolan bara hmm
får göra så gott jag kan, känner att det är lika bra att börja nu så man slipper stressa sen

mitt rum behöver verkligen städas alltså, ser ut som hej kom och hjälp mig med väskor och kassar överallt
om jag orkar kanske ja rensar igenom garderoben också men ska inte lova för mycket nu
dessutom är pappa hemma så vi kanske ska ut och övningsköra lite, får se hur det kommer gå haha :)


jag har världens finaste syster, dock ser ja äckligt konstig ut på bilden men gillar mitt hår där så ni får fokusera på det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0