jag saknar dig



jag saknar dig så att det gör ont
på den tiden då det bara va du och jag va allt så mycket lättare
det var bara du och jag
sommarnätter som aldrig tog slut och vi låg uppe och pratade om allt och ingenting
och du fanns där, med eller utan ord så fanns du alltid där
för att rädda mig från avgrunden
du är den bästa vän jag haft och kommer att ha, min andra halva som alltid kommer att vara just det.
ingen kommer att kunna ersätta din plats och jag saknar vår tid
våra dagar, bekymmersfria dagar..
jag hoppas att du vet att du är bäst trots allt,och att jag hatar allt som är förstört..
och att jag vill spola tillbaka tiden och göra allting bra igen
för jag saknar dig så det gör ont


Kommentarer
Postat av: maja

åh sluta skriv.. jag blir ju tårögd.

det är sjukt hur man kan sakna någon person så mycket, hur man kan sakna det vi en gång hade. jag skulle kunna sitta här hela dagen och bara rabbla upp massa minnen vi haft tillsammans.

minnerna med dig är dom finaste jag har och dom bästa. och tiderna då var annorlunda. det var bara vi, vi två mot hela världen. vi gjorde allt tillsammans och vi visste precis allt om varandra. det är jobbigt och tänka på hur saker och ting förändras men jag vill inget hellre än att vi kan ta oss tillbaka på samma spår vi än gång vandrat på.

du är fortfarande världens finaste vän och ingen kan ersätta din plats. jag saknar dig vännen min <3

2009-05-13 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0