pluuuuuuuugg

skola idag
hemma vid halv fem
klippte mig hos elin och blev verkligen jättenöjd
nu gäller det bara att få till samma frisyr själv också vilket brukar vara ett problem för mig haha
som slutar med ilska som går ut över mamma (stackars mamma)
när jag kom hem satt hanna hemma hos mig sen kom även dilan, julia och elin
och vi hae pluggkväll som faktiskt gick över mina förväntningar då vi faktiskt pluggade aset :D
sen blev de lite kladdkaka och grey's
perfekt kväll men nu är jag så trött som man kan bli haha

huvudvärken sitter i också
mamma säger åt mig att hålla ut till fredag o om de inte blir bättre blir de doktorn
frågan är om ja lär orka det, den som lever får se

förövrigt mår jag bra idag, psykiskt. och det är positivt faktiskt
sleep tight fellows
cause i will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0