sagan om ringen

försökte mig på att kolla på sagan om ringen igår kväll men satan i gatan så trött jag va så det gick verkligen inte
får bli andra halvan av filmen nu idag , har ungefär en halvtimme kvar av filmen nu och va tvungen att ta en liten paus haha trots att jag tycker att filmerna är kanon !

finaste syster har kommit hem med en underbar liten rosa (hallå så lite lisa som det kan bli) kjol till mig med volanger som är så söt som det bara går. dock fanns den bara i storlek L och va jättestor för mig men syster köpte den ändå eftersom vi hade något stämpelkort på rut m.fl så den kostade mig ynka 59 kronor FYND :D
så nu får mamma sy in kjolen så in i helvete för den va extremt stor för lilla mig :)
dock kommer jag inte att använda den än på ett tag då det är ett riktigt sommarplagg och till kjolen lär det nog bara bli ett vitt linne och ett par snygga klackar kanske eller gladiatorsandaler :)

kanske slänger in en bild senare när den är insydd och klar
just nu ligger den på mitt skrivbord för beskådning (y)

lyssnar även sönder celine dions låt- to love you more
som ger mig för mycket minnen men den är fortfarande fin och kan äntligen lyssna på den utan att börja storgråta
har ni inte hört den så lyssna på den direkt, enormt fin

back to sagan om ringen, ikväll blir det tvåan om jag pallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0