suck på rosa

haha är trött på min rosablogg men har inte intresse tid eller kunskap till att fixa till skiten haha
så får stå ut med min rosa blogg haha :)

låång jobbig dag idag ,  okej jobbig va väl att överdriva hade inga lektioner ^^
engelskan jobbade vi  inget på så nu ska ja jobba ikväll inte historian heller faktiskt
sen på hålan stukade jag min fot så kunde inte vara med på idrotten så jag och julia var domare och poängräknare till brännbollen :)

fick förresten lite bilder av min emmsan idag och slänger in en bild på mig och dunersnygga bertilsson
man kan inte annat än att tycka om charmtrollet ;)



jag ser ut som en liten tjockis(kan man ens säga liten tjockis?) men elin är lika snygg som vanligt ;)
vetifan vad hon kollar på ? eller vad hon gör överhuvudtaget
men det undrar man ju alltid om den flickan så :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha va fasen är det för bild, och ja denna gång vet jag inte heller vad jag gör xD Hm det sista stämmer inte ;)

2009-05-12 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0