sunday



vaknade tidigt idag, brukar aldrig vara så om helgerna men det är väl bra i guess
idag ska jag ägna mig åt att plugga, dagen lång ärligt talat
ska fortsätta med engelskan nu och göra det mesta på det arbetet tänkte jag
sen kanske börja läsa i mina vietnam böcker med inför arbetet jag ska skriva i historia om vietnamkriget
senare framåt kvällen kommer elli och elin och vi ska skriva klart samhällsarbetet är det tänkt

ger ett musiktips också en låt som får mig så jävla glad och får mig att tänka på vänner av någon konstig anledning men känns som att låten skulle passa in i något vänneravsnitt. jag blir också grymt sugen på att åka till new york (mitt drömresmål) när jag hör den här låten. Låten heter i alla fall Twistin' the night away med Sam Cooke och det finns på spoity så det är bara att lyssna på, den är riktigt gammal men så jävla härlig :)


nej nu blir det engelska !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0