trött

sov till kvart i ett idag och jag fattar inte hur fan jag lyckades med det, jag sover aldrig så länge
pluggat massa småföretagande idag så nu är man klar med det som ska lämnas in i morgon
sen imorgon blir det till att plugga engelska hela kvällen och göra klart det sista på det
sen har jag bara historian kvar som jag ska börja med på lektionen på tisdag men börja med på allvar se på tisdag eller onsdag så får det bli att plugga lite på det varje dag så det är klart tills nästa måndag :)
efter det så hoppas jag inte vi har några fler arbeten för känner mig så jävla trött på skolan nu så det finns verkligen inte

jag orkar faktiskt inte göra mer på engelskan ikväll jag behöver bara en lugn kväll nu alltså..
tror det får bli en bra film sen eller ska ja fortsätta läsa lite i min bok :)


blir en liten bild på mig sen kreta också :) saknar att vara sådär brun och fin :) eller ja brun i alla fall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0