1 2 3

smålyssnar lite på brittans nyaste låt 3, som jag verkligen hatade i början. Okej jag gillar väl den inte sådär jättemycket nu heller men jag blir jäkligt festsugen av den, och jag är festsugen nu som bara den tycker att vi får ha en fest snart fellows :)

för övrigt så spenderar jag min lediga tid med att plugga naturkunskap, herregud blir det tråkigare än så? Men nu skrev anna på facebook att jens tydligen inte skulle vara där på fredag så kanske får göra provet om två veckor då? :S hatar att komma efter med sådana här saker...aja det gäller bara att plugga så mycket som möjligt nu i veckan ändå :)

ikväll ska jag och några fina vänner till svensson's och ha animerat marathon, sådant blir man aldrig för gammal för i alla fall inte i dessa fina vänners sällskap :) funderar även på att bryta min godis regel för ikväll men är tveksam, kanske tar med mig lite fruktsallad istället till filmen? tål att tänkas på ...



muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0