gothenburg

hemkommen från göteborg har varit supermysigt trots att det har spöregnat hela helgen:)
varit på jul på liseberg som var hur fint som helst, gått på nordstan köpte endast en tröja och ett armband så himla trist när man väl har pengar och det finns hur mycket affärer som helst men hittade inget speciellt, får bli växjö eller vetlanda nu någon dag istället :)
har dock åkt på en dunderförkylning så mår inte toppen precis, orkar mest ligga i sängen och slöa.
tänkte försöka på mig lite plugg senare men hälsan får avgöra om jag orkar det haha
nu ska jag läsa lite i breaking dawn och klistra in lite kort i mina album :)
sen blir det film och plugg om jag orkar, har ju fortfarande några dagar på mig att plugga haha :)

bjuder på en bild sen i fredags (jul på liseberg) så mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0