huvudvärk

kom precis hem från teatern där jag varit i stort sätt hela dagen
sjungit en massor så min röst är ganska sliten nu om man säger så, den låten jag ska sjunga i år går inte precis sjunga flera gånger om men det börjar gå bättre och bättre nu med den :)

nu har jag sån jävla huvudvärk att jag funderar på att bara lägga mig och vila kanske läsa lite i den sista boken i twilight serien som jag inte hunnit läsa i nu på veckor eftersom det är så jävla mycket plugg i skolan just nu..
började i alla fall med naturkunskapen igår, gjorde en fråga till om istiden sen började plugga på provet, gjorde även lite engelska som ska vara klar tills på fredag, får se om jag orkar plugga något ikväll eller om jag bara lägger mig och kollar på en bra film :)

igår kollade jag och ellen på de två sista Johan Falk filmerna operation näktergal och de fredslösa, den sista var hur bra som helst den andra va inte sådär jättebra kan jag ju inte påstå direkt..
satt och dreglade mig igenom den sista filmen ungefär till denna heta man



muuuuuummmsssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0