I'll be the cure

Har varit i Växjö idag med familjen, gått runt på stan med lillasyster och sett när hon inhandlat lite julklappar och födelsedagspresenter till mig haha ;) vet ungefär allt jag kommer att få i julklapp och födelsedagspresent i år.
handlade ingenting till mig själv idag jag undrar vad som hänt med mig egentligen haha, tror att det är svinissprutan som påverkat mig ;) nej men hittade verkligen ingenting lite tråkigt.
Så köpte en julklapp till ellen och sen tog vi en fika också :)
fick ett par vinterskor av mamma och pappa också, dom tyckte visst jag behövde det haha:) blev ett par stövelaktiga med fodring från skopunkten som var helt okej faktiskt :) var inte så inställd på att köpa skor idag haha men tror dom kommer bli varma och sköna till vintern :)

är så jäkla sugen på en klocka och det har jag önskat mig i julklapp vet inte riktigt vilken jag vill ha bara, är ganska sugen på den här modellen från ur & penn i någon rolig färg, frågan är vilken färg man ska välja och om man kanske tröttnar på en färg efter ett tag ?



får nog ta och fundera på det där alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar med på en av dom klockorna, kollade på dom idag haha ovanligt att vi faller för samma ;)

2009-11-28 @ 20:12:04
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/
Postat av: sandra

dom var verkligen skitsnygga! jag tycker nog den svarta var finast faktiskt(a)

2009-11-28 @ 21:03:49
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0