no time

halv fem bussen två dagar i rad nu, det är illa. mycket illa
ikväll blir det träning, så jäkla skönt förutom att jag troligtvis kommer dö om det blir hopprep till uppvärmning det klarar inte min kropp av. jag behöver all träning jag kan få, all träning jag hinner med :)
hoppas jag får wii fit plus i julklapp så får det bli träning varje dag sen :)
måste plugga också, plugga plugga plugga. Naturkunskapsprov på fredag, två veckor senare än alla andra och jag bara måste börja plugga på allvar nu, skjuter allt framför mig. Kan säga att min lillasyster har en rolig dag framför sig imorgon kommer tvinga henne att förhöra mig hela dagen ;) kanske lite ikväll också efter desperate houswifes såklart haha :) har ingen motivation nu när jag hamnat så långt efter med det här jäkla provet.

nej jag borde nog klä på mig och åka nu, träningen börjar om 25 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0