One more year come and gone, and nothing changed at all

den där jäkla sprutan har verkligen gjort mig sjuk alltså, provet idag gick såååå dåligt kunde knappt koncentrera mig som jag mådde, sen va det rätt konstiga frågor inte sådant jag tyckte va viktigt. blir nog g på detta provet.

har i alla fall feber nu lite mer än 38 grader, och det är sjukt hur slö man blir trots att man inte har överdrivet mycket feber..har legat i sängen sen typ klockan två, kollat på new moon en gång till ♥ kollat massor på tv käkat panodil och svettats och frusit om vartannat..kul fredagskväll. jag som tänkte plugga ikväll men det känns rätt omöjligt just nu faktiskt...

har inte kunnat äta idag heller så är ganska hungrig och nu är mamma och pappa och köper pizza (wihoo) hoppas att man får ner lite i alla fall och piggnar på sig tills imorgon så jag kan följa med till växjö och julhandla lite :)

nu ska jag vänta på pizzan sen blir det nog någon bra film och sen måste jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0