svinissprutan

tog svinissprutan idag va supernervös innan och höll på att svimma men det blev bättre efter ett tag
nu mår jag inte bra alls, min arm värker som aldrig förr och jag känner att febern är på väg..men ska ändå gå till skolan imorgon och göra det där jäkla naturkunskapsprovet...suck
har även pluggat med hannie ungefär hela eftermiddagen och kvällen, eller det blev lite mindre plugg än vi tänkt oss, blev lite sänka skepp och brottning också (haha) skitungen slog mig på armen och knuffade ner mig från sängen bara för att se mig lida och se mig gråta haha, hon är för gullig lilla hanna:)
just nu har jag gett upp med att plugga eftersom jag inte mår så bra, ska försöka sova tidigt istället och va relativt pigg imorgon ...

sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0