teater

har haft teater ikväll och tagit massor av bilder, tänkte slänga in några för att göra ellinor och elin extra nyfikna på tema och liknande men gör nog det imorgon för hittar inte kamerasladden just nu, typiskt! Massor av plugg i skolan just nu, inget tid att göra skiten på. Nej men det är bara att gilla läget och hålla ut till jullovet, right? :)

gullesyster ligger bredvid mig och pluggar som en galning, hon är så lik sin syster jag blir så stolt(haha ye right lisa) hon ska sova inne hos mig inatt för att jag ska förhöra henne, hon sover ofta här det är mysigt att ha någon bredvid sig, lillasyster eller hannie brukar få bli mina offer när jag är på myshumör haha :')

längtar till nyår gör jag massvis, då jäklar ska det festas som aldrig förr haha :)
därför bjuder jag på en bild sen förra året på nyårsafton


åter igen med mina fina, strike a pose !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0