time flies, time waits for no man

känns som det är mycket skit nu, omkring alla
alla tjaffsar
alla bråkar
klart man blir påverkad även om inte allt gäller just mig, det som påverkar mina vänner påverkar klart mig också
att det är kolsvart ute också gör ju inte saken bättre

men vi håller ut
det går över
och de människor som är för dumma för att fatta att de sårar andra, jag hoppas att de får känna av ensamheten en dag, för de förtjänar det.

negativt inlägg men det har varit lite sån stämning i skolan idag i slutet i alla fall
tur att jag har många fina vänner som inte beter sig som idioter


Kommentarer
Postat av: peppe

ingen förtjänar att vara ensam!

2009-11-19 @ 23:09:35
URL: http://pernillaelmerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0