What hurts the most

Elin och Elly har nyss åkt hem får tacka för en mysig kväll/natt/morgon :)

ikväll ska jag och några fina vänner till tobias, allt för länge sedan man såg honom :)
sen imorgon blir det plugg och kanske teater? jag vet faktiskt inte

trött på allt tjaffs som pågår just nu också, det verkar aldrig ta slut? men det är väl så med tjejer I guess
det tar väl slut det med någon gång

dessutom har min mobil gått sönder , igår när jag smsade till rätt många om festen nästa helg så började den stänga på och av sig hela tiden och fortsatte så tills jag drog ur batteriet, så nu har jag min gamla mobil igen och har ingen aning om vad de stod i de där smsen jag fick igår kväll eftersom dom försvann hm..
typiskt

 

kul uppdatering haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0