från och med du



Jag vet att jag uppdaterar dåligt, väldigt dålig. Men jag går i skolan och jag jobbar på helgerna och jag är ständigt trött så jag vet inte, jag har prioriterat andra saker ex. träning och one tree hill, myyycket one tre hill.
Idag har jag tagit en lång powerwalk och insett att jag ofta stannar upp och bara kollar och njuter, njuter av kvällssolen som strålar genom träden, hur spegelblank sjön är, hur underbart kylig luften ute börjar bli kalla mig galen för några år sedan hade jag också kallat mig själv galen. Men jag njuter av de där stunderna som inte kommer tillbaka, de där lite extra speciella då allt bara känns bra, som att allt kommer att bli bra. Så kändes det förut på min promenad, som att allt kommer att bli bra.

Kommentarer
Postat av: Jo

typisk promenadkänsla. särskilt om man powerwalkar. alltså är det jädrigt bra med promenader! kram

2010-09-05 @ 01:57:02
URL: http://joswindow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0