I like the way it hurts

Saturday och jag jobbar som vanligt, nejdå jag trivs som fisken i vattnet förutom att det är sviiiinkallt här inne trots att jag sitter med tjocktröja och jeans mina fingrar har ungefär förfrusit. Säger bara det ikväll blir det jeans och tjocktröja, möjligtvis halsduk och vantar?

Ikväll ja, jag ska på partaj hemma hos emmsan som för övrigt kan vara en utav de gulligaste människorna jag känner. Hon smsade förut och skrev att hon bjöd på snacks ikväll varav jag svarade "lova mig att hålla mig borta från allt snacks, godisförbud du vet". Lite senare skrev hon igen och berättade att hon köpt morötter till mig tills ikväll som jag kan mumsa på medan de andra käkar chips, hur gullig är hon inte på en skala?

Det ska bli kul ikväll, hur kvällen än slutar så är jag säker på att det blir kul, jag har ju bra sällskap liksom.

Nu ska jag jobba cirka gurka en timma till och frysa rumpan av mig lite mer innan jag ska cykla hem i regnet, visst låter det lockande...Inte?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kvällen kommer att bli kanon och det där med halsduk, ja där sa du något bra ;)

2010-08-28 @ 16:36:24
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0