I won't be your winter



Det är fint väder idag och jag jobbar inte för en gångs skull, egentligen borde jag vara ute och insupa all D-vitamin som min kropp kan ta åt sig då jag är blek som ett lik ungefär men jag känner inte för att sola dessutom kommer mitt ansikte aldrig hinna få så mycket färg som resten fått på en hel sommar, No way! Jag har accepterat att jag kommer vara den blekaste människan som börjar trean i år okej birgersson kommer vara blekare så om jag ständigt går bredvid henne kanske jag ser lite brun ut? (Sorry Hannie om du läser detta men det är sanningen du vet, jag har trots allt sett dig i bikini i sommar och du var inte så brun så att säga).

Men ikväll ska jag i alla fall ta mig en promenad när solen håller på att gå ner, och njuta av sommarens sista värme. Sen ska jag käka något onyttigt också för på onsdag börjar godisförbudet så jag och Ellen äter ungefär allt vi kommer att sakna nu under kommande år, och det är ganska mycket faktiskt ska ni veta.

just nu lyssnar jag på denna gamla lista som komiskt nog heter just nu trots att jag gjorde den för över ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0