It's a beautiful day

- Idag har jag insett hur mycket jag ogillar tyskar, orkar inte ens förklara pga. irritation.
- Jag har huvudvärken från helvetet delvis därför jag inte orkar förklara hela "tyskhistorien", jag har huvudvärk mer än tre gånger i veckan nu precis som jag hade när jag stressade halvt ihjäl mig i skolan ibland. Alltså beror det nog på mitt jobb som för övrigt inte är stressande alls eller så är det något annat fel på mig.
- Jag ska ut sen i kvällssolen och ta kort, och bara njuta av en utav de sista sommarkvällarna. Bara för att det är så fint ute i kvällssolen.
- Jag har fastnat i "I love the way you lie spåret" igen, lyssnar på låtjäkeln om och om igen tills öronen blöder ungefär. Den är helt jävla brilliant, lika bra som för fyra veckor sedan. Detta är nog en sådan låt som jag kommer plocka fram då och då under flera år för att bara lyssna på och njuta av.
- Jag vill tacka er som kommenterade mitt ganska deprimerande inlägg jag skrev igår, det är så jag känner men ni fick mig att må lite bättre i alla fall, jag har allt bra fina människor omkring mig alltså. I vanliga fall hade jag nog tagit bort inlägget, känt att det är att gå över gränsen men inte den här gången den här gången får det vara kvar, en liten bit av mig.

Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0