Right now

Jag gillar:

- Att jag efter idag endast har fem arbetsdagar kvar.
- Att jag åker till Göteborg om tio dagar med lillasyster för lite semester.
- Att vi idag flyttar ut till stugan igen, trots jordgetingar och lite halvdant väder.
- Disneyfilmer, kollade på herkules igår och satan så bra den va. Disneyfilmer är underskattat.
- Att åka båt i kvällssolen ute vid stugan.

Jag ogillar:

- Alla förbannade getingar som är ÖVERALLT just nu, springer runt på jobbet med flugsmällan i högsta hugg mest hela tiden. Ser ut som en idiot när jag skuttar omkring och lurar på getingarna med flugsmällan redo gör jag också.
- Alla jäkla tanter som lägger över all världens problem på mina axlar och är grymt otrevliga bara för att vi exempelvis inte har en riktigt restaurang i Virserum. Det är bara att le och ta emot, för hur gärna jag än vill vara otrevlig tillbaka så går det inte på jobbet.
- Att det alltid är fint väder när jag jobbar och ALLTID dåligt väder när jag är ledig, min kropp skulle faktiskt behöva lite solbränna så jag ser lite fräsch ut inför skolan, ja så man ser att jag haft sommarlov liksom?
- Att börja trean, allvarligt talat det skrämmer mig.
- Folk som inte kan stava. Okej visst om man stavar fel på vissa ord, svåra ord osv. Herregud jag är långt ifrån stavningsexpert men när folk stavar fel på enkla ord och hela tiden, speciellt i blogginlägg då blir jag bara irriterad och orkar sällan läsa  klart inlägget. Nu låter jag bitchig eller ja kanske lite som en besserwisser vilket inte är meningen men man kan ju faktiskt kolla upp ord på exempelvis google innan man skriver något om man är osäker, jag förlorar i alla fall mitt intresse snabbt om någon ständigt stavar fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0