Skitrip



Jag blev riktigt sugen på en sak idag, inte något onyttigt för en gångs skull eller en resa utomlands utan en skidresa med några vänner.
Tänk så jäkla kul att dra typ åtta stycken eller något till sälen och bo i en stuga i fyra dagar, åka skidor, festa och bara njuta av vintern? Sitta framför en öppen spis, laga god mat, dricka varm choklad, spendera kvällarna i underställ och spela spel och framförallt åka skidor hela dagarna.
Det vore så jäkla kul att åka i januari/februari någon gång om jag fick med mig ett riktigt härligt gäng tror jag ska försöka tjata på några nu när skolan börjar ;) Dock måste två stycken vara 20 år vilket suger, för vad är det egentligen för mening med att bli myndig om man ändå inte får göra vissa saker? Men det kan säkert lösa sig ändå.
Fan så kul det skulle va!

Kommentarer
Postat av: Michaela B

JAG ÄR PÅ :D

2010-08-24 @ 14:20:33
URL: http://michaelabrock.blogg.se/
Postat av: julia

skulle vara grymt :)

2010-08-24 @ 15:12:03
Postat av: Anonym

Ska se vad jag kan göra ;) haha

2010-08-24 @ 17:35:41
Postat av: Elin

jag säger som de innan, jag är helt klart på ;)

2010-08-24 @ 18:57:31
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0