Dag 02

Det här gjorde jag igår:

Steg upp som vanligt, men istället för att klä på mig vanliga kläder åkte träningskläder på och gympaskor, vattenflaska och tomteluva packades ner i väskan. Vad skulle hon syssla med nu? Tänker ni säkert. Jo igår var det nämligen volleybolldag i skolan och mitt lag tomtenissarna (därav tomteluvan) taggade järnet och gjorde sig redo för en dag full av volleyboll.

Det gick inte bra för oss i början, första förlusten mot OP satt inte fint, inte fint alls då vi förlorade med ett ynka poäng mot ett lag som inte var så bra som poängen visade. Så det var en sur Lisa som fortsatte dagen.

Men vi skärpte till oss och slutade som tvåa i tjejturneringen efter det andra tjejlaget i vår klass, SPEI i toppen SÅKLART! Jag hade en riktigt rolig dag med ett bra lag.

På kvällen kom tjejerna hit och vi åt god mat och spelade spel, en mysig kväll med mycket skratt.

Gårdagen var riktigt härlig, på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0