Så trött just nu.

När man använder varje ledig liten stund för att plugga, när man tycker det är lönt att börja plugga i pausen på idol för att sedan inse att den tiden inte räcker till och fortsätta plugga medan dem sjunger och kika med ett halvt öga medan man skriver om ordval, när man pluggar så intensivt och sedan kollar upp och inser att klockan faktiskt redan är halv tio...JA DÅ HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT!

Nej jag ska inte klaga, såhär blir det när man tar semester en vecka och släpper allt som har med skola att göra men jag kan säga att det var verkligen värt det.

Den här helgen kommer jag att plugga vid varje tillfälle som ges.. men jag ska på julbord också och på söndag fyller jag ARTON ÅR! Så den här helgen kommer att bli bra ändå. På tala om födelsedag..idag har jag fått min första födelsedagspresent (eller andra egentligen från henne) av Hannie gullig som hon är. Paketet bara stirrar på mig och vill att jag ska öppna det nu...genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0