Världens bästa artonårsdag

Blev väckt imorse med finsång från mamma, pappa och Ellen som kom instormandes med blommor och paket. Jag har verkligen världens finaste familj och fick en hel del bra saker, speciellt två saker:

Fick en gammal samsunglåda av mamma och pappa som hade en lapp inuti där det stod "Godmorgon Lisa, klockan 10.00 ska du befinna dig på Expert inne i Vetlanda". Så jag och pappa slängde i oss frukost och åkte dit där jag fick hämta ut en Iphone 4. Världens bästa föräldrar har jag utan tvekan! Förutom Iphonen fick jag fina blommor, en champagneflaska och massa andra fina välbehövliga saker.

Den andra presenten som gjorde mig mest glad var presenten från min underbara fina lillasyster. Hon hade köpt en biljett till en Håkan Hellström konsert i Norrköping i april, snacka om att jag blev glad. Hur bra present som helst.

Av mina fina släktingar på mammas sida fick jag pengar och blommor (välbehövligt som bara den) och på pappas sida fick jag tillbehör till Iphonen, presentkort så att jag kan köpa appar osv.

Har haft världens bästa artonårsdag, tack alla ni som grattat mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är inte äcklig lilla fröken Lisa, den är härlig! :D

2010-12-13 @ 20:19:00
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0