Weird.

Jag har en ytterst liten paus från mitt pluggande just nu, minimal är den, knappt existerande alls faktiskt. Det är bara en sådan paus då jag springer ner och hämtar en apelsin för att få i mig något att äta, kollar bloglovin lite kvickt för att sedan drabbas av ENORM ångest och börja plugga frenetiskt igen...jag hatar att ligga efter med massa saker!

Tänkte kolla facebook på min lilla paus, men det har bestämt sig för att strejka så ingen onödig information idag för mig inte..om något banbrytande skulle hända (om jorden går under eller något) så kan väl någon vänlig själ höra av sig och informera mig? Utan facebook får man ju fanimej inte reda på någonting alls, It sucks.

Herregud.. nu har det gått 15 minuter sedan jag tog min pyttelilla, knappt existerande rast..15 MINUTER som jag inte gjort något vettigt på. Hade ju hunnit räkna minst fyra mattetal på den tiden, gjort rättskunskapsläxan tills imorgon eller läst 15 sidor i min engelskabok...TILLBAKA till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0