And if I fall, would you pick me up?

naturkunskap ja säger då det, natur fucking kunskap. Det kan vara det värsta jag vet, det jag har svårast att lära mig pga att jag är så ointresserad. Har sms-klagat om detta hos både hannie och bertil ikväll, tur att ja har folk att klaga hos haha!

jag längtar som bara den till helgen, även om den kommer att innehålla plugg varje lediga minut. Mamma ska få förhöra mig massor i helgen, enda sättet jag lär mig något på funkar inte att bara läsa alla sidor om och om igen.
Ser fram emot morgondagen eller rättare sagt kvällen då det blir bowling och kinan med jullan bertil och hannie, ska bli supermysigt! Känns som att jag behöver en kväll då jag bara kan slappna av och inte behöva tänka på skolan och annat utan bara ha kul!

nu är det dags att sova om man ska orka med morgondagen, sleep tight (:



så INTE min bästa vän just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0