ångest

Har en jävla ångest inför företagsekonomiprovet imorgon, kan inte alla förbannade ord! Har försökt plugga så mycket som möjligt men det känns som vissa ord inte fastnar och självklart verkar de vara de viktigaste också, bra där lisa att kunna onödiga saker är du bra på! Bokföringen känns helt okej, känns inte som att jag kan plugga så mycket mer på den nu, det går som det går liksom.

Har förresten varit ute på en riktigt lång powerwalk i över en timme i rask takt och med bra musik i öronen. Måste säga att det var himla skönt att gå ut och rensa tankarna lite och släppa allt plugg för en stund och slippa tänka på denna hektiska vecka man har framför sig innan lovet äntligen är här.
Typiskt att jag skulle välja mina fina nike skor att promenera i som inte bara fäster jävligt dåligt i snön som gör att jag ser ut som någon slags amatör längdskidåkare utan skidor? som svänger med armarna och har sig, jo men också för att dessa skor ger mig skoskav så det bara smäller om det efter längre sträckor. Vilket jag inte kom på förän jag började halta och hoppade på ett ben hem ungefär. Man tycker att jag borde lärt mig detta efter vandringen i ettan då jag hade så jävla ont att jag fick byta skor med emmy den sista biten.

Nu ska jag träna lite här hemma samt plugga lite mer på företagsekonomin och be pappa förhöra mig när han kommer hem om inte skidskytten är viktigare för honom vilket jag faktiskt tror att den är (suck).



tänkte bjuda på en träningsbild men kom på att jag inte har några sådana (det kändes lite halvt passande här) så fick bli en kind of träningsbild sedan gothia, miss it♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0