Baby Baby dry your eye

Okej, Dante's peak var fortfarande ganska scary. Det där med vulkaner, flytande lava, vatten fullt av syra och små barn som får för sig att hämta sin mormor uppe i bergen mitt i ett vulkanutbrott det är inte min grej! Istället har jag nu småkollat på Spiderman det är liksom lagom nivå för mig och funderar på om jag ska sova snart så jag orkar plugga hela dagen imorgon (suck) I H A T E N A T U R K U N S K A P.

Varit i Växjö idag med teatern också och handlat, köpte en stor myströja till mig själv också på BikBok som var superskön! Ångrar dock att jag inte köpte mig ett par sammetsleggins som fanns på vero moda för 149 kr. Aja får bli att köpa nästa helg då jag ska dit med bertil & hanna. Sett MASSOR med fina saker som jag villvillvill ha, mums på alla fina vårkläder!



Min nya gosiga tröja ♥, kommer bli mitt nya favoritplagg har jag en känsla av.

Tummen ner för naturkunskapen! Denna bok är min värsta fiende just nu, får ångest varje gång jag kollar på boken känner bara då att jag måstemåstemåste plugga. Verkligen MÅSTE utropstecken. Men jag har inte riktigt motivationen till att plugga nu för tiden. Jag är trött hela tiden dygnet runt hur mycket jag än sover trots att jag äter mina förbannade piller. Ska snart till doktorn och ta nya provet wihoo jag som älskar nålar.
Lider nog fan av kronisk trötthet

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0