Cause all I want is to be with you

Friday och lovet börjar gå mot sitt slut, tråkigt nog. Har passat på att ringa lite om sommarjobb idag hoppas verkligen att jag får något i år annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Annars slappar jag som vanligt, det tycks vara allt jag gör på det här lovet känns det som? Kollade på new moon förut lika bra som alltid och just nu kollar jag på Monsters Inc, en utav mina favoritfilmer jag bara älskar den!
Nu ska jag ta mig en apelsin och mumsa på sedan framåt dagen ska jag och lillasyster göra göra pizza till lunch, mums!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! har inga pengar på mobilen, därför jag inte har svarat. men kan vi ta det där typ nästa helg? Elly skulle vara hemma för hon har haft fullt upp hela lovet och Tobbe är i växjö. så kanske blir bäst så? syns ju imorgon iaf, party!

2010-02-26 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0