Hear you me

Sitter just nu och lyssnar på The Phantom Of The Opera, vilken mäktig jävla låt det är tänk om man kunde sjunga så haha. Måste passa på när det är reklam på fyran eller ja nyheterna men känner att jag är för trött för att insupa världens alla nyheter ikväll. Trots att jag verkligen skulle behöva det, ibland känns det lite som att jag är nyhetsefterbliven jag går ju ändå samhäll så borde kanske kolla på nyheterna lite oftare? Tror Christian skulle bli glad ifall jag gjorde det i alla fall haha!

På något sätt så ser jag fram emot denna veckan, samtidigt inte eftersom jag har såååå mycket saker som jag måste göra. Men det ska bli mys med plugg med hanna på tisdag (eller ja pluggandet är ju inte så jävla kul kanske men att träffa henne) sen blir det fest och shopping, dessutom fyller elin 18 på onsdag hon måste räkna ner ordentligt vid det här laget haha ;)



saknar det här med sommaren också, plus mitt lååååånga hår trots att det var slitet och jävligt.
Mycket saknande idag, bilden är från michas kalas för övrigt. En riktig tummen upp kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej, den kvällen ska du aldrig glömma ;)

2010-02-07 @ 22:20:27
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/
Postat av: elin

skojar du, countdown som aldrig förr! ;)

2010-02-07 @ 23:18:38
URL: http://elinanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0