Highschool stalker

Ringer och mailar som tusan på alla möjliga tänkbara sommarjobb, håller tummarna till tusen! Vore fint med lite pengar i sommar så man kan spara till en utlandsresa efter studenten med fina vänner? Riktigt sugen på att åka utomlands blir man när man kollar ut genom fönstret och ser detta skitväder rent ut sagt! Jag har alltid varit en vintermänniska som älskar snö, skidåkning, minusgrader och hela grejen men även jag börjar bli trött på all snö nu! Att det börjar bli milt nu så att snön börjar smälta är både positivt och negativt, ännu tråkigare miljö blir det men våren är i alla fall på väg kan vi ju hoppas på?

Har längtat i flera dagar efter chokladkakan jag tänkt köpa idag, en marabou daim den största som finns. Riktigt suktat och velat unna mig något gott (trots att jag åt godis i typ måndags?). Men nej jag skippar det tror jag, ska gå till Ica istället och inhandla lite god frukt en fredag som denna, lite mango och något mer gott kanske? Börjar bli trött på apelsin nu då jag äter ca tre om dagen. Så vi skippar det onyttiga idag, och lika bra är det om jag ska komma i min lilla röda klänning som jag ska ha på mig imorgon på festen..får ta det lugnt med det onyttiga tills imorgon kan jag säga.



är faktiskt riktigt sugen på frukt nu konstigt nog, man får väl passa på när kroppen verkligen känner för att vara nyttig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0