I can be your hero baby

Just nu går Enrique Iglesias låt hero på z-tv, länge sen man hörde den och tror att den låten den blir faktiskt aldrig dålig. Inte så att man kan lyssna på den om och om igen men någon gång ibland och den är fortfarande bra.

Har en jävla huvudvärk, brukar bli så på måndagar då man är helt slut efter helgen verkligen. Vill helst bara lägga mig i sängen, kolla på en film och strunta i naturkunskapen tror faktiskt att jag ska göra det! Har städat hela rummet och ska byta lakan och sånt snart sen ska jag göra dagens träningsprogram också plus kanske lite träning på wii? Någon apelsin ska jag nog klämma i mig också till filmen, har massor på datorn som jag inte sett.

Nu blir det lite träning


Kommentarer
Postat av: Elin Kling

Häng med till gymmet någon dag! du som är i värsta träningsformen nu :D

2010-02-08 @ 19:30:31
URL: http://eliinkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0