If I could turn back time

Kollat på Melodifestivalen med mamma och Ellen, besviken tycker inte alls att melodifestivalen är bra längre skillnad var det när man var liten då var det grejer melodifestivalen! Antar att Olas låt kommer att bli en riktig radiolåt, troligen en riktig festlåt också.

Jag och Ellen är inne på musikallåtar nu också; cats, chess, phantom of the opera osv. Är grymt sugen på att gå på musikal också vill så gärna se cats eller chess, älskar att gå på musikaler det finns nog inget mysigare.

Mamma har förhört mig idag på Naturfuckingkunskapen, vi skulle öva hela dagen sa vi men allvarligt talat att läsa naturkunskap är som att ta ett sömnpiller? Hon förhörde och läste kanske tio sidor sen somnade vi båda och sov i 1,5 timme väldigt lyckat! Sen upp och hoppa ta en promenad till ica och köpa honungsrostade jordnötter det finns nog inget godare förutom möjligtvis ostbågar...

nu ska jag ta mig en apelsin och kolla på Dante's peak med mamma och ellen, en film som jag såg när jag var typ sju år? och tyckte var superläskig, får se om min uppfattning ändrats något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0