It's friday I'm in love


Pic; The Baseballs

Så skönt att inte behöva gå till skolan idag! Tänkte ta en riktigt fin sovmorgon men självklart vaknar jag redan klockan halv nio, aja det är ju i alla fall bättre än att gå upp vid sju. Mycket som ska hinnas med idag innan kvällen, måste ta ut pengar, bestämma vad jag ska ha på mig! färga håret, fixa håret, lockigt? Ändå sitter jag här just nu och gör i princip ingenting förutom att ladda upp inför kvällen med The Baseballs sen denna grymma låt också Timbaland – If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry) helt grymt va partysugen man blir av denna låt!

Kommentarer
Postat av: anna

the baseballs är riktigt bra! haha ;)

2010-02-12 @ 22:58:23
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0