kärlek är ett brev skickat tusen gånger

jag har en dålig kväll, igen.
jag vet inte vad det är med mig för dessa dåliga dagar/kvällar verkar komma allt oftare. Det är mycket som händer just nu så mycket jag måste göra och så lite jag har tid till känns det som. När ska man egentligen hinna slappna av och ta det lugnt?

jag längtar tills på fredag då jag ska bowla med fina julia, elin & hanna sen äta på kinan också det är aldrig fel.

måste nog hitta det där som gör att jag orkar ta mig igenom dåliga dagar på ett bättre sätt.
there's gotta be somebody for me out there.

ska avsluta den här dagen med en lång varm dusch och lite plugg (om min hjärna orkar såhär sent på kvällen)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0