Last night, we had a great fight

Dåligt med uppdatering men har liksom inte funnits så mycket tid till det.
Igår var åkte jag lite längdskidor här ute på gatan och testade haha, rätt stor skillnad jämfört med utförsåkning, sedan blev det några åk i backen med snowboarden och sedan på eftermiddagen kom hannie.
Mysigt som alltid med jobbig träning (lagom med träningsvärk idag), sedan bastade vi och passade på att ha på oss ansiktsmask ett tag sen smörja in oss lagom fräsch man kände sig efter det, så himla skönt!
Lagom trött är jag också eftersom vi somnade sent inatt sen ställde klockan på sex för att kolla på hockey som jag för övrigt inte såg någonting av, sov hela tiden vaknade bara när hanna slog mig på armen och jublade att Sverige gjort mål. Sedan ställa klockan på halv nio igen för att ge sig ut i 22 minusgrader och stå i liften, fyfan!

Har dessutom blåmärken över armarna och även en halv blåtira vid tinningen, effekten när man umgås med hanna haha. Det där lät så mycket allvarligare än vad det egentligen är haha .

Nu ska jag snart gå och lägga mig och kolla på den tredje filmen för dagen med lillasyster, mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0