Linger

Måndag, alltid lika underbara måndag. Stannade kvar efter skolan och skrev i princip klart samhällsarbetet, känns skönt att ha det ur världen. Hem och kolla på One tree hill, avsnittet som jag sett 100 gånger men som jag alltid blir lika förbannad för, varför ska Keith dö?. Konstigt att påverkas så mycket av en jäkla serie, vänta bara tills desperate houswifes och grey's börjar, då kan vi snacka påverkad av serier!
Har tränat 40 minuter på wii, yoga och lite andra övningar + gjort situps, utfall och lite andra småövningar i väntan på duschen medan var inne i badrummet som tar huuur lång tid som helst. Dessutom har jag börjat på naturkunskapen idag och börjat "skriva av" allt ur boken, skrivit åtta sidor bara fjorton kvar haha. Känner att jag haft en ganska "nyttig" dag och gjort saker som borde bli gjorda, jag ska väl ha sådana dagar också och inte bara lata dagar.

Har ställt väckarklockan på sex imorgon, känns inte alltför kul att ha spanska vid åtta men bäst att gå så det inte blir massa liv, har dessutom massor av saker att göra på spanskan så tjänar nog inget på att missa en lektion.



för övrigt går håkans aprilhimlen på repeat hemma hos mig, bästa låten han gjort enligt mig.
får vårkänslor så fort jag lyssnar på den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0