Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Tiden läker inga sår, och det som inte dödar stärker inte heller.
Och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte och då finns inga kläder som tål dåliga väder. Det känns som om jag har ett litet jävla privat moln över mig som följer mig vart jag än går. Och jag älskar dig, men fan vad vi håller på. Satan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan. Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger. Vi smyger omkring på tå, livrädda för att störa. Du missar inte en chans, att ta igen för allt.

Länge sen jag saknade
sen jag tänkte
på allt
men idag
nej jag vet inte varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0