No air

Har precis genomfört det jobbigaste armpasset i boxersice i världshistorien skulle jag tro, hela mina armar skakar och jag har väääldigt svårt att skriva nu om man säger så. Lär ha REJÄL träningsvärk imorgon!

Har lite ångest också för att jag inte börjat skriva engelska uppsatsen när den ska vara inlämnad på fredag med tanke på att jag har teaterträning på torsdag och kommer nog inte hinna så mycket då alltså har jag imorgon på mig, fy fan hur ska detta gå?

Just nu längtar jag bara maaaaaaassor efter lovet och allt det för med sig, massor av skoj som kommer att hända men speciellt att slippa skolan en hel vecka. Det kan ju inte bli bättre, eller rättare sagt slippa arbeten och prov osv. Förhoppningsvis.

Nu säger jag godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0