Sommaren

Undrar när denna jäkla snö ska försvinna? Tänker på allt jag längtar efter, allt jag har att se fram emot nu framöver. Något jag alltid glömma är att ta vara på dagen, to make each day count det enda jag gör är att längta längta och längta till något bättre när det faktiskt oftast är så att de mest värdefulla ögonblicken upplever vi sådär oförberett. Men sommaren känns så långt borta, men jag längtar så efter sommaren.



en bild sedan Öland i somras, grillning sådär nere vid vattnet i solnedgången är aldrig fel!

Förresten va det kul att träffa Emmy idag, skönt att ha henne tillbaka brun som satan va hon också den jäkeln haha ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

naw vad glad jag blir! du anar inte vad jag saknat er, det är skönt att vara tillbaka :D <3

2010-02-15 @ 23:06:02
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0