söndag

Jag gillar verkligen inte söndagar, inte dessa söndagar som består av plugg och ångest och ångesten beror självklart på plugget. Jag har så mycket måsten, men ingen jävla ork. Fy Fan så trött jag är på skolan nu! Har inte pluggat något på naturkunskapen idag bara läst igenom det någon gång. Tror mamma får förhöra mig senare. Har börjat lite på engelskan med, tänkte det är lika bra att göra det för känns inte som jag kommer ha tid för den i veckorna. Trött är jag också, riktigt trött. Söndagstrött. Sugen på kladdkaka också, och andra onyttigheter men nej, inte idag.

Just nu sitter jag med spolar i mitt hår, ni vet såna där som gamla tanter använder för att få lockigt hår? Jag funderar på att ha lockigt hår på fredag hos elin och använda mig av dessa spolar som ja ofta gjorde i typ sjuan? Men jag tänkte att det var bäst att testa en gång innan så resultatet blir fint haha, så nu sitter jag här i soffan och kollar på tv-shop (haha ellen som inte byter kanal) och ser ut som en liten mini-tant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0