The things we owe

Inte det bästa vädret idag inte, skulle egentligen åkt till målilla men fick ställa in det pga vädret, lite synd hade sett fram emot att träffa eli, elly och tobbe. Men det får bli en annan gång.

Funderar på om jag ska utnyttja resten av dagen till att rensa min garderob? Det behövs nog verkligen, ingen ordning någonstans inte. Men ska vänta tills Ellen kommer hem från innebandyn så hon kan göra mig sällskap här på rummet samtidigt som vi kanske kollar någon bra film? Låter bra tycker jag.

Har bestämt mig för att vara nyttig ikväll också inför melodifestivalen och allt, det får bli massor av frukt och grönsaker istället för godis eller chips, räckte med de ostbågar jag åt igår, usch på mig! Dåligt samvete, tur att man ska träna rumpan av sig imorgon med Hanna.



Me und Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0