Valentine's day



Fick rosor och chokladhjärtan imorse när jag vaknade av mamma och pappa, samma årliga chokladask som är lika god varje år (klämde i mig mer än hälften förut när jag kollade slökollade på camp rock haha).
Har pluggat lite företagsekonomi också, gjort lite uppgifter i boken men känner att jag måste hårdplugga på orden alltså, kan dom verkligen inte. Överaskat lillasyster med en alla hjärtans dag present och hjälpt henne göra bakelser, även ätit en sådan och mår ju superilla blä! Nästan jobbigt att kolla på bilden.
Har även varit ute på en låååång och svettig powerwalk med Ellen, kom nyss hem och tog mitt ett stort glas isvatten med isbitar i form av hjärtan (passade en dag som denna).

Nu blir det lite mer plugg, sen blir det lite träning dock inte boxersice tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0