You know your'e my saving grace

Varit i Växjö idag med Bertil och Hanna, inhandlat Hannas årliga garderob vi åkte ungefär samma tid förra året och storhandlade åt henne så nu var det dags igen, sjukt mycket pengar spenderade hon bonnen. Jag själv köpte också ganska mycket men nästan bara sommarkläder, kläder att ha när vi åker till Rhodos bland annat två fina linnen och en klänning. Köpte en grymt snygg festklänning också, tror jag lägger upp bilder på allt imorgon!
Mys med dessa två som vanligt trots att jag oftast blir mobboffret i deras umgänge haha, sov på bussen hela vägen dit, hela vägen hem sen somnade jag i Hannas knä någon halvtimme när vi kom hem, klarar inte av sena kvällar alltså haha.



Just nu smaskar jag på detta, har även käkat pizza idag och en tacos (fick tydligen inte hoppa över middag för mamma och pappa trots att jag slängt i mig en flötig pizza, suck) Mums med ostbågar och fruktsoda till Melodifestivalen men ångesten kommer komma imorgon, det vet jag så väl. Det ironiska var att när jag gick ut från ica med ostbågepåsen i handen så stod en stor van parkerad mitt framför mig som gjorde reklam för något fitness/gym, typiskt.

Kommentarer
Postat av: bonnen

Åååå ännu en komplimang :D hahah

2010-02-15 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0