But it's the only way I hear your voice anymore



Pic; Förra årets marknad (enda bilden jag hade men denna symboliserar förra årets marknad pretty good)

Marknaden har varit, en händelse jag alltid sett fram emot som jag tycker är så mysig. Att gå och strosa bland stånden även om jag sällan köper något (förutom marknadsgodis då såklart) sen träffa massor av människor man inte sett på hela sommaren och bara ha kul. Men som jag gjort två år innan i år så jobbar jag hela marknadshelgen och i år mer än innan.
Jag har inte hunnit gå på marknaden på dagen, antingen har knallarna hållt på att öppna eller stänga när jag varit där nere det enda jag fick i år var en marknadsfest som kunde varit bättre.
Jag hade kul här hemma innan vi gick ner, så tack alla som kom hit! Men marknaden kunde varit betydligt bättre. Tappade bort precis varenda själ jag kände och tillslut gav jag upp med att leta efter kompisar som uppenbarligen inte saknade mig ett dugg haha och gick hemåt i sällskap med mor & far & company som även dom dumpade mig och drog vidare på efterfest och jag fick så snällt gå hem och städa efter förfesten, med hjälp av lillasyster vilket underlättade en hel del ♥ Om någon saknar ett beiget kamerafodral så finns det för övrigt hemma hos mig.

Kom i säng sent igår och gick upp extra tidigt imorse för att hinna med att gå på marknaden en sväng innan jobbet och självklart hade knappt något öppnat, det blev en lång och seg dag på jobbet som så småningom tog slut.

Och nu sitter jag här, fullproppad med cheezballs och marknadsgodis mätt så att jag snart spyr, nyduschad och fräsch efter ansiktsmask, bodylotion och hårinpackning och kollar på American History X. Jag känner mig som världens tråkigaste person som inte är ute och partar men min lilla(läs stora blää) kropp orkar inte ta ett steg till. Den behöver vila, sömn och INTE alkohol.
Så ikväll är jag superboring och stannar hemma, men eftersom jag jobbar även imorgon är jag helt övertygad om att jag kommer vara tacksam då.

Men ni som festar ikväll, hoppas ni haft det förjävla kul och ni som inte gör det, well hoppas ni haft en bra kväll ni också.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0